reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lena Rákoši

Lena Rákoši

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Žijem so svojimi dvoma dcérami vo Svätom Jure. V malebnom mestečku pri Bratislave obkopeným vinicami. Tu som sa narodila, sem som sa vrátila po rozpade našej rodiny. A tu začala plniť svoje sny....hobby sa mi stalo prácou, postavila maličký domček a snívam ďalej.... Moje krátke anekdoty reflektujú môj pohľad na každodenný život. Spätne ich vnímam ako moj denníček životnej cesty...Píšem ich aj pre vás. Na pobavenie, zlepšenie nálady...možno často s kopou chýb, ale spontánne a s ľahkosťou:-) Zoznam autorových rubrík:  jedloživotný štýl

reklama

životný štýl

DOVOLENKA V NEMOCNICI

Lena Rákoši

DOVOLENKA V NEMOCNICI

,,Nechoď do štátnej nemocnice...to je atómový bunker, stará hnila búda,ešte tam niečo chýtíš...,,Jaaa? Mňa už nemá čo chytiť, som chytená...

  • 2. sep 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 688x
  • 3
CHOROBA AKO REČ TELA A SILA MYŠLIENOK...

Lena Rákoši

CHOROBA AKO REČ TELA A SILA MYŠLIENOK...

Pred pár dňami ma napadla bizarná myšlienka....nepekne psoriaticke ochorenie vyuziť ako možnost pomôcť ženám,ktoré psychicky svoje ochorenie zvládajú neľahko, ukrývaju sa pred svetom,žijú v sociálnej izolácii, nenávidia svoju kožu

  • 1. sep 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 148x
  • 3
Uväznená v melónovej krabici

Lena Rákoši

Uväznená v melónovej krabici

O mojej melónovej závislosti som písala neraz. Niet dňa počas leta, kedy by som pred spaním nezjedla riadnu polovicu. Melón jem dovtedy, kým moje brucho nenarastie do veľkosti 28 týždňa tehotenstva a začne ma tlačiť na bránicu...

  • 31. aug 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 205x
  • 13
V deň blbec vás aj z "amfiku" vyhodia

Lena Rákoši

V deň blbec vás aj z "amfiku" vyhodia

Ak si myslíte, že den blbec začína ziapajúcim budíkom, tak sa mýlite. Deň blbec začína tým, že vás zobudí drzá mucha o hodinu skôr ako budík.

  • 30. aug 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 083x
  • 4
Psoriaza, akne, dlhy, samota....sakra...aj tak je ten život krasny

Lena Rákoši

Psoriaza, akne, dlhy, samota....sakra...aj tak je ten život krasny

Len nedávno skončili vianočné sviatky a máme tu ďaľšie. Ako pohan sa na ne paradoxne teším rovnako ako na tie vianočné. Vždy je pár dní voľna, všade pokoj, všetci sú pozaliezaní, ulice sú prázdnešie, ešte aj u nás na dedine neliet

  • 27. mar 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 563x
  • 2
reklama
Ako som dostala facku od diskusných príspevkov

Lena Rákoši

Ako som dostala facku od diskusných príspevkov

..Keď som si pred mesiacom založila na SME svoj blog, tak som prekypovala radosťou, keďže som veľmi dlho túžila mať vlastný blog. Nie len kvôli receptom, ktoré by takto jednoduchou cestou inšpirovali čo najviac ľudí, ale aj kvôli príspevkom z oblasti zdravia, životného štýlu, motivácie osobnostnej premeny...ALE

  • 8. apr 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 851x
  • 64
Neživte svoje ego, nakŕmte svoje dieťa

Lena Rákoši

Neživte svoje ego, nakŕmte svoje dieťa

.......dnes v noci som sa budila kvoli môjmu kolenu, ktoré s ozvalo pri každom pohybe..potom mi trvalo nekonečne dlho zaspať...ale nepočítam ovečky, ani si neopakujem mantru ,,chce se mi spát, spát se mi co? chce...nespavosť vždy prijmem ako čas, ktorý môžem venovať vlastnej sebareflexii a sledovať myšlienky, ktoré majú tú moc, že dokážu tvoriť príbehy a emócie na počkanie..

  • 6. apr 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 050x
  • 0
Obchodný reťazec vedome predáva plesnivý tovar

Lena Rákoši

Obchodný reťazec vedome predáva plesnivý tovar

Napriek kontrolám a vysokým pokutám si obchodné reťazce robia zo svojich zákaznikov blbcov v snahe dosahovať také zisky, že napriek udeleným pokutám sa im naďalej oplatí robiť na zákazníkov podvody. Najviac sa im darí na predaji vážených mliečnych a mäsových výrobkov, ktoré sa zásadne označujú ako čerstvé mäso a syry.

  • 1. apr 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 622x
  • 26
reklama
SkryťZatvoriť reklamu