reklama

Fit bounty tyčinky

ÚŽASNE KOKOSOVÉ TYČINKY. Jednoduché na prípravu a zdravšie ako známe cukrovinky z obchodu. Láska na prvé sústo

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Pre všetkých milovníkov kokosu zdravšia verzia obľúbených Bounty tyčiniek. A rovnako výborná. Teda nie, o niečo lepšia:-)

Príprava:

V kávovom mlynčeku si zomeliete strúhaný kokos behom pár sekúnd na krémovú kokosovú hmotu, ktorá už sama o sebe je taká lahodná, že častokrát ju zjeme akôr, ako pokračujeme v recepte. 

Do krému pridáte med, alebo iné sladidlo. Ja prilejem vždy aj trochu rumu. Môžete pridať kokosový cukor, ak nemáte radi vôňu medu, aj trochu kokosovej vody, čokoľvek podľa ľubovôle. Dôležité je, aby sa hmota dala stláčať do hrudiek, ktoré držia tvar. Tyčinky dáme zamraziť, aby schladli. Potom ich ľadové máčame v čoko poleve. Ja mám rada roztopenu horkú čokoládu s kokosovým olejom alebo klasickým maslom s 82% množstvom tuku. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dobrú chuť. Určite si ich zamiluje vy aj vaše deti. Kokos okrem iného obsahuje aj 4,2 mg železa, čo je polovica dennej doporučenej dávky.

Lena Rákoši

Lena Rákoši

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Žijem so svojimi dvoma dcérami vo Svätom Jure. V malebnom mestečku pri Bratislave obkopeným vinicami. Tu som sa narodila, sem som sa vrátila po rozpade našej rodiny. A tu začala plniť svoje sny....hobby sa mi stalo prácou, postavila maličký domček a snívam ďalej.... Moje krátke anekdoty reflektujú môj pohľad na každodenný život. Spätne ich vnímam ako moj denníček životnej cesty...Píšem ich aj pre vás. Na pobavenie, zlepšenie nálady...možno často s kopou chýb, ale spontánne a s ľahkosťou:-) Zoznam autorových rubrík:  jedloživotný štýl

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu