reklama

Obchodný reťazec vedome predáva plesnivý tovar

Napriek kontrolám a vysokým pokutám si obchodné reťazce robia zo svojich zákaznikov blbcov v snahe dosahovať také zisky, že napriek udeleným pokutám sa im naďalej oplatí robiť na zákazníkov podvody. Najviac sa im darí na predaji vážených mliečnych a mäsových výrobkov, ktoré sa zásadne označujú ako čerstvé mäso a syry.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (26)

V piatok 20.3. som si kúpila dva balíky kešu orechov v známom potravinovom reťazci v obchodnom centre v centre mesta nachádzajúcom sa pri jazere. Hned, ako som prišla domov a chystala sa piecť, po otvorení balíkov ma ovanul zápach plesne. postupne som pri rozlamovaní jednotlivých kešu orieškov zisťovala, že každý jeden tvorí zvnútra zelenobiela plieseň. Druhý balík, podobne, ako prvý rovnako plesnivý.Ihned som hľadala kontakt do reťazca, kde som orechy kupovala...kedže mi nik nedvíhal, napísala som mail vedúcemu potravinového oddelenia, aby ma ihned kontaktoval, keďže som kúpila plesnivý tovar, ktoý je síce v záruke, ale žiaľ, je plesnivý, treba ho stiahnuť z predaja. Do dvoch minút mi volal pán vedúci, ktrému som opísala skutočnosť a v zápätí mi veľmi pekne poďakoval za informáciu a zistenú skutočnosť ide hneď riešiť a kešu orechy, ktoré mali priamo pri vchode na velkých paletách spolu s dalšimi druhmi orechami stiahnu. Ak zistia, že naozaj sú orechy plesnivé. Pánovi vedúcemu som prízvukovala, že takéto orechy sú zdraviu nebezpečné, nie aby to neboaj jedli nejaké deti, ktoré niekedy zjedia čokoľvek

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Týždeň som bola mimo Bratislavy. Nasledujúci piatok som sa vybrala vrátiť moje kúpene plesnivé orechy. Skoro som stratila dych, ked som pri informáciach zbadala, že palety s orechami stoja na rovnakom mieste. A akoby to nestačilo, boli už o dve eura drahšie...Mladá znechutená slečna, ktorá evidentne svoju prácu za minimálnu mzdu nenávidí zduše, mi na moju prvú polovicu vety..,,dobrý deň, ja som tu kupovala presne pred týždňom tieto orechy..."...plynulo nadviazala...:,,áno...kešu..a sú plesnivé, že?" ked som sa spýtala, ako vie, tak mi odpovedala, že každý deň prídu minimálne traja orechy reklamovať...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

,, takže vy viete, že sú plesnivé celý čas a napriek tomu, že vás zákazníci upozorňujú, tak vy ich predávate?? mne sa asi sníva..pred týždňom váš vedúci povedal, že ďakuje za informáciu o vyskytnutej sa plesni a ihned tovar stiahne! "

..,,no on to hovorí každý deň každému, akože sme to nevedeli a ja mu vravím, že ja už tu nebudem vymýšľať..ale on povedal, že tie orechy sa musia predať, lebo sú v záruke...

Dala som si zavolať vedúcu zmeny a povedala, že okamžite tie orechy dajú preč a o týchto praktikách informujem slovenskú obchodnú inšpekciu. Pani vedúca zmeny telefonovala dokladačom tovaru, nech tie orechy zmiznú..naozaj ich začali likvidovať...len je otázne, čo to bude nabudúce.. vážený tovar, ktorý ked vám nablokujú, tak na etikete bude cena za kilogram iná ako na cenovke pri zelenine? kyslá šunka? alebo smradľavé kura? 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

zrejme treba zaujať iný postoj..nie len sa rozčúliť a pustiť z hlavy..s týmto šikovný obchodníci rátaju..ale naozaj zavolať alebo napísať na kompetentné miesta..

Lena Rákoši

Lena Rákoši

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Žijem so svojimi dvoma dcérami vo Svätom Jure. V malebnom mestečku pri Bratislave obkopeným vinicami. Tu som sa narodila, sem som sa vrátila po rozpade našej rodiny. A tu začala plniť svoje sny....hobby sa mi stalo prácou, postavila maličký domček a snívam ďalej.... Moje krátke anekdoty reflektujú môj pohľad na každodenný život. Spätne ich vnímam ako moj denníček životnej cesty...Píšem ich aj pre vás. Na pobavenie, zlepšenie nálady...možno často s kopou chýb, ale spontánne a s ľahkosťou:-) Zoznam autorových rubrík:  jedloživotný štýl

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu